Klantreacties
Lees wat anderen van onze dienstverlening vinden of laat zelf een reactie achter door op de knop hieronder te drukken!
Submit your review | |
Al ruime tijd vonden wij het bass geluid van onze subwoofer van de JVC Sofisti NX-F 30 te hard.
Uiteindelijk hulp gezocht bij ElectroniCare waarvan je zeer snel een reactie vernamen met daarin het advies hoe we het geluid goed konden instellen. Hierbij Nogmaals dank!
Bedankt voor de reparatie. Het geluid is weer heerlijk vol en ben
nu weer aan het genieten van het geluid.
Een man weet pas wat hij mist, als de subtiele warme diepe klank van een subwoofer er niet meer is.
Mijn KEF PSW2010 had al lang geleden weer de geest gegeven. Toch wilde ik hem weer tot leven wekken. Een hifi zaak gaf aan dat reparatie mogelijk was voor 250 euro, waarbij de eindversterker en wat condensatoren vervangen zouden worden. Maar ik voorzag dat de bekende problemen van mijn sub (Zie deze website van electronicare) zich al snel weer voor zouden gaan doen, omdat men aangaf "volgens de originele specificaties van de fabrikant" te repareren. Kortom: veel geld voor symptoombestrijding info plaats van de oorzaak aan te pakken.
En toen bracht een zoektocht op internet naar bronoplossingen mij naar deze website van Electronicare!
Contact was eenvoudig gelegd, per mail en telefoon de mogelijkheden besproken en de reis van anderhalf uur gemaakt om mijn subwoofer door een gedreven specialist te laten reviseren. En ik ben er blij mee! De meest uitgebreide revisie en 2x 100 km v.v. rijden heeft mij meer geld gekost dan laten repareren door de hifi zaak. En ik heb er nu veel, heel veel meer vertrouwen in dat mijn subwoofer nog jaren mee gaat.
En wat ik al die tijd heb gemist?
Op het moment dat ik de boel weer opnieuw aangesloten heb en die diepe, warme basklanken hoorde (en voelde!) wist ik het weer.
Electronicare, nogmaals hartelijk dank voor je grandioze service!
16-09-2019
Ik had een Harman Kardon subwoofer die niet meer functioneerde.
Fantastisch contact met reparateur, geweldige service en garantie en bovenal een nette prijs.
Was tevens bereid om enige aanvullende uitleg en informatie te verschaffen.
Kortom een geweldig adres voor reparatie van uw subwoofer e.d.
Chapeau
nu 5 weken en 2-emailberichten later nog steeds geen reactie ontvangen van Electroncare. Ik kan mij voorstellen dat het druk is maar een berichtje terug dat er geen tijd (of interesse) voor een reparatie is zou wel gepast zijn.
beste Ed, dat is heel herkenbaar en overkomt mij ook regelmatig maar in uw situatie heb ik op 27 augustus uw vraag van 22 augustus beantwoord. Dat was in mijn vakantieperiode. Een tweede mail heb ik helaas niet ontvangen.
Ik heb in 2012 mijn kapotte Kef PSW 2500 laten repareren (het bekende brom probleem) hier en hij doet het nog altijd als een tierelier. Dit is dus het beste adres voor je subwoofer reparatie.
Subwoofer was ermee gestopt.
Is weer als nieuw gemaakt.
Top service.
Bedankt
Uitstekende service en begeleiding. Duidelijke instructie voor opsturen. Glasheldere offerte. Prima prijs. Snelle afwikkeling. En dan...als nieuw. Klinkt weer als vanouds. Hartelijk dank. Top
Bedankt!
Subwoofer mirage MM8 was ermee stopt.
Is super gemaakt is weer als nieuw.
Top service
Mijn subwoofer had een internationaal bekend probleem met ploppen en knallen en wegvallen volume.
De enige bekende optie was een nieuwe ingebouwde versterker bestellen, totdat ik deze site tegen kwam. Met plezier daar mijn subwoofer onder handen genomen. Hij gaf aan dat dit de eerste Klipsch was die hij binnen kreeg maar wilde er graag aan beginnen. Na een aantal dagen kreeg ik netjes een reactie dat reparatie gelukkig mogelijk was. Er zijn direct een aantal aanpassingen gedaan om oververhitting te voorkomen. En dat allemaal voor een fractie van de prijs die de fabrikant zou rekenen. De subwoofer laat thuis de kopjes weer trillen en lijkt beter dan ooit!
Bedankt!