Klantreacties

Lees wat anderen van onze dienstverlening vinden of laat zelf een reactie achter door op de knop hieronder te drukken!

 

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Electronicare
Average rating:  
 79 reviews
 by Erik
Weer een blij mens

Hier zit een blije man op zijn bank. Mijn KEF PSW 2010 gaf de geest en kon alleen nog maar brommen en ratelen. Via google bij Electronicare van Dick terecht gekomen. Wat mailverkeer heen en weer en paar weken terug op weg naar hem. Pure passie zag ik al direct. daar werd ik al blij van. De sub achtergelaten in professionele handen. dat zie je direct. Keurig via de e-mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Duidelijk voorstel gehad over de mogelijkheden. Ik heb gekozen voor het totaal pakket. 100% revisie en verbetering. En ik ik heb het idee dat deze 17 jaar oude sub aan zijn 2e jeugd is begonnen maar dan beter zelfs nog. Dick je bent een toegewijde vakman. Dank voor de reparatie en jouw kennis en kunde. Stop nog niet want je kan nog zoveel mensen van dienst zijn.

 by Ad
pws 2500

ronduit een top service Kef PWS2500 klinkt beter als nieuw nogmaals dank
ik geniet weer van de mooie bas

 by Fons Voesten
The best!

Problemen met mij subwoofer. In een keer geen geluid! Via electronicare weer een fris stralende subwoofer met mooi diep geluid. Ongelofelijk wat een service! Direct antwoord via de mail, adequaat navragen en een snelle reparatie (ondanks de feestdagen). Geweldig, the best er is!

 by Bennie
PSW3000

Dankjewel voor het repareren van mijn kef subwoofer!
Hij knalt weer als van te voren!
Eindelijk is muziek luisteren weer leuk!

👍

 by Koeno
Top! Reparatie =:)

Canton AS125SC begon een eigen “leven” te lijden en uitte onregelmatig zware onweersgeluiden. Nu repareer ik een hoop zelf, maar dit lukte mij niet. Electronicare Dick, had er ook een hele kluif aan, maar na de vervanging van 2 kapotte filter weerstanden en vervanging van de fabrieks voeding klinkt de Canton “beter dan nieuw”. De bass ervaar ik helderder en beter in balans met de rest van de dynamiek van de muziek dan voorheen. Dank je wel Dick!

 by Jan
Ook advies zonder Reparatie

Al ruime tijd vonden wij het bass geluid van onze subwoofer van de JVC Sofisti NX-F 30 te hard.
Uiteindelijk hulp gezocht bij ElectroniCare waarvan je zeer snel een reactie vernamen met daarin het advies hoe we het geluid goed konden instellen. Hierbij Nogmaals dank!

 by Jan de weert
Kef psw 2010

Bedankt voor de reparatie. Het geluid is weer heerlijk vol en ben
nu weer aan het genieten van het geluid.

 by Menno
Een man weet pas wat hij mist....

Een man weet pas wat hij mist,  als de subtiele warme diepe klank van een subwoofer er niet meer is.
Mijn KEF PSW2010 had al lang geleden weer de geest gegeven. Toch wilde ik hem weer tot leven wekken. Een hifi zaak gaf aan dat reparatie mogelijk was voor 250 euro,  waarbij de eindversterker en wat condensatoren vervangen zouden worden. Maar ik voorzag dat de bekende problemen van mijn sub (Zie deze website van electronicare) zich al snel weer voor zouden gaan doen,  omdat men aangaf "volgens de originele specificaties van de fabrikant" te repareren. Kortom: veel geld voor symptoombestrijding info plaats van de oorzaak aan te pakken.
En toen bracht een zoektocht op internet naar bronoplossingen mij naar deze website van Electronicare!
Contact was eenvoudig gelegd,  per mail en telefoon de mogelijkheden besproken en de reis van anderhalf uur gemaakt om mijn subwoofer door een gedreven specialist te laten reviseren.  En ik ben er blij mee! De meest uitgebreide revisie en 2x 100 km v.v. rijden heeft mij meer geld gekost dan laten repareren door de hifi zaak. En ik heb er nu veel,  heel veel meer vertrouwen in dat mijn subwoofer nog jaren mee gaat.

En wat ik al die tijd heb gemist?
Op het moment dat ik de boel weer opnieuw aangesloten heb en die diepe,  warme basklanken hoorde (en voelde!) wist ik het weer.

Electronicare, nogmaals hartelijk dank voor je grandioze service!

 by Bert van Roosendaal
Geweldige service

16-09-2019
Ik had een Harman Kardon subwoofer die niet meer functioneerde.
Fantastisch contact met reparateur, geweldige service en garantie en bovenal een nette prijs.
Was tevens bereid om enige aanvullende uitleg en informatie te verschaffen.

Kortom een geweldig adres voor reparatie van uw subwoofer e.d.
Chapeau

 by Ed Mol

nu 5 weken en 2-emailberichten later nog steeds geen reactie ontvangen van Electroncare. Ik kan mij voorstellen dat het druk is maar een berichtje terug dat er geen tijd (of interesse) voor een reparatie is zou wel gepast zijn.

beste Ed, dat is heel herkenbaar en overkomt mij ook regelmatig maar in uw situatie heb ik op 27 augustus uw vraag van 22 augustus beantwoord. Dat was in mijn vakantieperiode. Een tweede mail heb ik helaas niet ontvangen.

Page 1 of 8:
«
 
 
1
2
3
 
»